Monday 7 December 2015

Γυναικεία ετεροβιογράφηση/ Frauenheterobiographien

Μετά από τα μικρόβια και τη δύσκολη κάμψη (αν και συνέχισα την επεξεργασία των τωρινών κειμένων και με 39,5 ° C πυρετό, μου θύμισα τη γιαγιά μου σε προχωρημένη ηλικία που βυθιζόταν αιφνίδια σε μακάριο ύπνο εκεί που καθόταν) γράφω ξανά. Από τις εισαγωγές στη μεταπολεμική αυτοβιογραφία ξανά στα κείμενα, γιατί πρέπει να επιστραφούν τα βιβλία και τα ελλείποντα έως το 1989 να συμπληρωθούν. Επτά δεκαετίες θα περάσουν από τη συγγραφή της τελευταίας χρονικά γυναικείας αυτοβιογραφίας του μεσοπολέμου έως την έκδοση του επόμενου κειμένου. Και ανάμεσά τους αυτές οι ετερολογικές αυτοβιογραφίες, τις οποίες αποφάσισα να εντάξω στο κυρίως σώμα της μονογραφίας και όχι στο παράρτημα. Με την ελπίδα ότι θα ανανήψω.

Nach den Keimen und dem schwierigen Zusammenbruch (obwohl ich auch mit 39,5 ° C Fieber die aktuellen Texte weiterverarbeitete, kam ich mir wie meine Oma vor, die im forgeschrittenem Alter plötzlich da wo sie saß, in einen tiefen seligen Schlaf versank), ich schreibe wieder. Von den Einführungen in die Autobiographie der Nachkriegszeit zurück zu den Texten, weil die Bücher zurückgegeben und alle Lücken bis 1989 geschlossen werden müssen. Sieben Jahrzehnte sind von der letzten Frauenautobiographie der Zwischenkriegszeit bis zur Veröffentlichung des nächsten Textes verlaufen. Und dazwischen diese heterologischen Frauenautobiographien, die ich beschloß, ins Hauptkorpus der Monographie und nicht in den Anhang einzufügen. In der Hoffnung, daß ich genesen werde.